onsdag 10 april 2019

Usch, fy och blä ... men äntligen check på den!


Att få en hel dag hemma är emellanåt både nödvändigt och skönt. Slippa ge sig ut i stormvindarna och istället kunna fokusera på mer skrivbordsliknande uppgifter, exempelvis pricka av punkter på min todolista:

  • bokföring
  • deklaration (usch, fy och blä! men äntligen check på den)
  • redigering av denna veckas Youtube video

Dessutom ges det möjlighet för längre "egen praktik" och förberedelser/planering inför nästa veckas hatha vinyasa klass, med andra ord vila och energi påfyllnad när den fungerar som bäst.


Hann fixa lite med mitt yogaspace i vår källare, tema vitt och svart. Känns välkomnande och jag känner mig både glad och nöjd. Mattan fungerar perfekt för mina behov.

En lyxig arbetsdag hemma avslutas alltid (på onsdagar) med en vinyasa klass borta ... men det blir liksom pricken över i:et tack vare mina laddade batterier.

Önskar dig en skön dag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar