fredag 12 november 2021

Aldrig har väl en helg varit lika efterlängtad ... eller!?

Efter en minst sagt intensiv vecka är det oerhört skönt att veta att jag har en klass denna förmiddag och att resten av helgen är mer eller mindre blank. Mannen ska firas i morgon men det är familjemys så det räknas inte som annat än "trevligheter". Lejonkungen har bjudit in oss på fika i sin lya vilket i sig blir en fin present till "pappan".

Själv är jag grymt nöjd över hur undertecknad manövrerat de olika uppdragen/arbetet. Både kunder och yogisar säger sig vara nöjda, vilket fyllt på mitt energiförråd och fått mig att orka ännu lite till.

Idag ska jag dock VILA (men efter lunch). Bara vara och göra det som lockar. Kela med katterna, hänga med mannen och laga god mat.

Önskar dig en skön dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar