onsdag 17 november 2021

Meddelande från andra sidan jorden


Upptäckte härom kvällen att jag fått ett meddelande på en av mina Facebook sidor: Mias Hattar, den sida som för tillfället ligger bortglömd då jag inte designat en ny hatt på länge. Så här stod det:


Hi! 

Greeting of the day This is Firoz from Dhaka-Bangladesh. I have a clothing business such as sweaters, wolven, denim and knit. We are able to manufacturer and exporter. If you have interest please let me know by email  xxx@xxxx.com    www.xxxx.com

Regards Firoz



Trevligt att bli uppmärksammad (hur nu vederbörande hittat mig som enbart har en svensk sida?) och få detta erbjudande. Inte för att jag nappar, har ingenting att erbjuda och även om jag hade så hade undertecknad tackat nej ... men ändå lite kul.



Hej svejs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar