lördag 2 juli 2022

Lämnar en halväten smultrontårta ...

Idag blir det sista blogginlägget för en vecka. Jag åker norrut till mina systrar och loggar därför ut. Lämnar min laptop hemma och tar semester. Om du följer mig på Facebook alternativt Instagram så kanske det dyker upp bilder?


Stejkhotet (SAS) som legat över mig och alla andra som planerat att resa är borta, förhandlingarna fortsätter och nu är deadlinen i morgon. Så här i skrivande stund hoppas jag att returbiljetten om en vecka går att använda och att undertecknad kommer hem.

Lämnar en halväten smultrontårta åt familjen att smaska på och en "att göra lista", typ: 

  • vattna kryddväxter och tomater
  • tillsätt aktivt klor i poolen 
  • frossa i smultron!!!
  • dra bort allt vildvin som tittar fram mellan altanbräderna
  • vila och njut 



Eftersom VVS-killen kommer under förmiddagen och fixar takrör samt kollar poolpump så låter en kär vän mannen stanna hemma, istället har hon erbjudit sig att skjutsa mig till Arlanda. Vilken kompis! Klart vi tackar ja 😍

Önskar dig en skön julivecka (oavsett om du arbetar eller har semester) så hörs vi kanske om en vecka!?


Så här hoppas jag att mina dagar blir, under veckan som kommer




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar