måndag 16 november 2015

Måndagsfeeling

Idag är en sån dag ... mina följeslagare är ständigt närvarande. De vakar över mig och följer varje steg jag tar. Just nu ligger de på datorn så att jag får koppla upp mig på annat sätt samtidigt som jag kliar vår Tiger på magen.


Multitasking.


Att klia och smeka en varm kattmage till ljudet av någon som njuter och förmedlar det genom att spinna är rogivande. Även jag vilar så jag tänker att de gör mig en tjänst, håller lite koll på mig så att jag arbetar så där alldeles precis lagom.


Det är svårare för mina fyrfotade vänner när jag arbetar på annat ställe än hemma, då får de lita på att jag kan ta hand om mig själv.



Det går som det går ... ibland skulle de behöva vara med och se till så att jag pausar med finess, har dock lovat att bättra mig. :)


Tjingeling,
dags att gå till mitt löneinbringande arbete

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar