tisdag 3 november 2015

Nybörjare med gamla meriter

Första arbetsdagen avklarad.


En lugn eftermiddag och kväll med massor av information. Tror att jag lyckades memorera och arkivera det jag behöver i min hårddisk.

Vi gick bl a igenom stängningsrutiner vilka jag måste kunna i helgen då jag ska både öppna och stänga själv. Hur kommer det att gå?


Även om jag tänker att jag fixar rubbet så känns det lite läskigt att få allt ansvar vilande på mina axlar efter att få en beskrivning av hur rutinerna ser ut. När helgen väl infaller så vill jag INTE ringa chefen. Hon behöver vara ledig och då ska ingen störa (även om hon säger att det är okey). Jag tänker rån, stöld eller brand ... inträffar något av detta så plockar jag fram telefonen.

Igår kväll var jag sjukt trött i benen ungefär som att jag premiär åkt skidor en hel dag eller sprungit längre än vad jag brukar och i morse satt tröttheten kvar. Min kropp har tydligen glömt hur det är att arbeta stående på hårda stumma golv. Ska ha bättre skor på mig i morgon.

Botade tröttheten med lite yoga så nu är jag fit for life again. 
Har en lång to do lista så det är bäst att jag sätter igång!


Hej svejs!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar