fredag 26 juni 2020

Dags att låta pusselbitarna falla på plats


En avslutad fortbildningsvecka online men (IRL) långtifrån "klar" för mig, snarare precis påbörjad.

Jag har så mycket jag kan lära mig, sånt som antagligen aldrig blir riktigt klart. Så mycket att smälta, reflektera över, vända ut och in på samt grotta ner mig i. Denna sommar ska jag ägna mig åt det vi startat upp och låta de pusselbitar som vill falla på plats.


Känns konstigt att vakna och veta att den egna praktiken är min. Ingen ledd 90 minuters klass och inget mysigt häng efteråt. Det är okey samtidigt som jag kommer att sakna de kollegor jag mött under veckan.

Äntligen kan jag hänga med familjen, är helt ledig denna helg och det känns lyxigt. Bada, spela 500 med Lejonkungen, träffa kompis och fixa i trädgården. Njuta av sommaren och den värme som jag mest hållit mig borta ifrån under veckan.

Önskar dig en riktigt härlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar