måndag 22 juni 2020

Finns det hjärterum så finns det stjärterum


Att samsas om utrymmet hemma är egentligen inte svårt men kräver en hel del planering eftersom vi har få rum med ordentliga dörrar. Mitt ordinarie krypin är upptaget, det självklara stället för hemmastudier, då Lejonkungen bosatt sig i poolhuset (läs min studio).

Igår lånade jag därför mannens kontor ("Astronautens rum"). Pytteliten golvyta att yoga på men med bra uppkoppling för onlinediskussioner via zoom. Att svettas på mattan i litet och stängt rum ger ofräsch luft ... så idag testar jag annat koncept, nytt rum men fortfarande i källaren.


Hade dessutom problem med min zoomuppkoppling så det slutade med att jag loggade in med mannens namn men det var igår, idag bör jag kunna göra entré i mitt eget namn.

Mina lunchraster denna sommarheta vecka kommer att tillbringas vid poolen med bad innan jag kryper tillbaka in i husets källare för att fortsätta förkovra mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar