söndag 21 juni 2020

NU kör jag!


Idag börjar den, fördjupningskursen för yogalärare. Den jag faktiskt gick i fjol IRL och som jag tyckte var så bra att jag väljer att gå den online i år. Inte samma koncept utan nytt och spännande.

När sommarvärmen checkat in på allvar kommer jag att vara inomhus, måndag till fredag. Ovant för mig som älskar att vistas ute men med all den motivation som lagrats så kommer det att gå utmärkt.


En hel vecka att få möjlighet att grotta ner mig i egen utveckling, nice! Ska bli intressant att se vad jag får med mig och vilka personliga utmaningar som väntar.

Som uppladdning så grundade jag ordentligt med bad under gårdagen. Hann dessutom med viktigt trädgårdsarbete samt hålla i ytterligare en sommaryogaklass i Botan. Ett bra avslut på en skön Midsommarhelg.


Men nu är det ny arbetsvecka. Let´s do this! 
Och för dig som fått semester: njut!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar