tisdag 9 juni 2020

Dags för ny input


Denna vår har jag varit sämre på att fortbilda mig. Jag har visserligen pluggat sekvensering, det vill säga hur du bäst bygger upp yogaklasser utifrån det syfte/mål du har, för övrigt en kurs som är värd vartenda öre.

Så igår beslöt jag att ännu en gång hoppa på samma tåg som i fjol och gå en fortbildning för yogalärare. På grund av coronaviruset så blir det ingen Göteborgs resa, kursen kommer istället att pluggas online.

Jag längtar! 


Förra året fick jag sååå mycket input och växte i min nya yrkesroll, att det gav mersmak. Samma lärare (Johanna Alvin och Milla Floryd) men i år med nytt koncept. Spännande.

Med all sannolikhet kommer jag att bli ordentligt utmanad, precis och exakt utifrån mitt nuläge, den punkt där jag befinner mig exakt just nu. Glida in på ett bananskal och äta smarrig räkmacka är därför ingenting som undertecknad förväntar sig. Önskas utveckling så krävs hårt arbete.

Fram till kursstart ska det läsas och fixas egen inlogg till zoom.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar