söndag 22 november 2020

Kors i taket!

När walk&talk med en vän blev inställt (läs framflyttat) så hände oanade grejer, (kors i taket) ... jag fortsatte att baka! Check på lussekatter, saffransbullar, saffransträd och längd. 

Är sååå nöjd.

Dessutom är trädgården vinterförberedd, veckans yogaklasser sekvenserade och en lång löprunda avklarad. Sammanfattningsvis en skön och bra söndag.

Så jag kavlar upp ärmarna och välkomnar denna vecka, vilken kommer att bli annorlunda. De nya restriktionerna och rekommendationerna (på grund av covid19) innebär (för mig) fler livesända klasser samt färre yogisar på plats. 

Inte en utan två morgonklasser erbjuds (härligt!) = mer planering, förberedelse av frukostmatsäck och tidiga kvällar men tro inte att jag "klagar", det är mitt eget önskemål och jag är riktigt taggad. Behöver bara programmera om kroppen tidsmässigt.

Kom igen vecka 48, nu kör vi!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar