lördag 19 december 2020

Ingen regel (läs: tradition) utan undantag

Inte ett enda julkort har skickats med posten i år, vilket är emot mina principer. För även om många andra slutat så gillar jag de fysiska hälsningarna.

Kan inte skylla på tidsbrist och inte heller uppslag ...

Det som däremot satt käppar i hjulet är möjligheten att skriva ut de kort jag förberett. Så här och nu vill jag be om ursäkt, om du är en av alla de som brukar få en julhälsning, det kommer inte att komma något kort ifrån oss. Sorry. Detta betyder inte att du är mindre viktig eller att vi inte bryr oss om dig/er.

Här görs ingen skillnad, alla behandlas lika.

Håll däremot koll på din inkorg, Messenger och dina sms. Vem vet, det kanske dyker upp en hälsning där?! Och om du får "något" så kan du själv välja om du vill skriva ut ett fysiskt exemplar eller om det duger elektroniskt.

Och till dig som skickat eller placerat ett kort i min hand: TACK!!! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar