onsdag 24 februari 2021

Ge inte upp

Det är uppförsbacke hos den lilla familjen i det vita huset på vår gata vad gäller teknikstrul. Trots ihärdiga och kreativa försök så är motståndet stort.

Vi försöker gå runt, klättra över och krypa under. Hitta kryphål som vi kanske missat men det är som att slå hög sly med en slö machete ...

Den film som helt tydligt existerar finns inte???

Hur som så har jag god hjälp av mannen, han sitter med sin PC och jag med min Mac och kanske kan vi lösa mitt problem på något sätt? Två hjärnor kan vara bättre än en (även om min äkta hälft är betydligt vassare vad gäller denna typ av problemlösning).

YES!!! Yes. Yes.

Min man är bäst! Han löste problemet och nu kan min företagsklass få sin länk till veckans onlineklass. Äntligen! Det är verkligen värt att fortsätta kämpa ... alltid. Det som verkar överkurs kan lyckas. 


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar