torsdag 24 mars 2022

Brorsor på plats


När jag skriver detta så har jag precis bänkat mig för att se Sverige möta Tjeckien i play off kvalmatch inför VM. Har min lap top i knät och lyssnar på försnacket, när domaren blåser igång så är blogginlägget färdigskrivet.

På Friends Arena sitter sönerna tillsammans för att se matchen på plats och om de syns i rutan så ska jag vinka mot teven (haha). Lejonkungen försökte få biljett men misslyckades och hade ställt in sig på att se matchen hemifrån. Astronauten i sin tur fick biljett via jobbet och tro det eller inte men "någon arbetskompis" kunde inte gå så biljetten hamnade hos lillebror (Lejonkungen).

Härligt att ha en storebror (Astronauten) som arbetar för Football Analytics och har svenska landslagsledningen som kund, det är coolt och i detta fall en lyx. Själv gläds jag åt att de får hänga med varann under ett par timmar. 

Jag/vi har det bra i soffan och slipper den kyliga vårluftens temperatur. Hemma finns gratis snacks och dryck samt nära till både toalett och säng. Heja Sverige!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar