måndag 14 mars 2022

Gjorde om - gjorde rätt

Japp, nu är det dags att testa mitt nya extraarbete som tentamensvärd. Jag ska visserligen gå dubbelt med tre män i en av de största skrivsalarna men ändå.

Igår gjorde undertecknad det quiz som är ett krav, ett test, för att överhuvudtaget få prova på den nya anställningen. En quiz som kräver alla rätt men som också okeyar omskrivning. Ja jag fick skriva om efter slarvfel men å andra sidan så kanske det är bättre eftersom frågorna upprepas samt repeteras, med andra ord en chans arkivera och lagra kunskap.

Upp i ottan, check. Matsäck förberedd och packad, check. Utvilad och pigg, check. Redo? Japp, check.

Bara att knalla iväg till skrivsalen och hälsa på mina kollegor. Vad kan gå fel? Ingenting eller allt ... troligtvis det första. Jag är där för att lära, idag och en gång till sen anses undertecknad vara utbildad och inkörd.

Känner mig taggad, det här ska bli spännande!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar