tisdag 29 november 2022

Snabbare än beräknat


Så ja, nu är energin tillbaka. Emellanåt behöver jag stanna upp och landa i mig själv för att ladda batterierna, bäst görs det i vilande yinpositioner och/eller nidra. 



Det kompakta mörkret som checkade in efter det att all snö tinat bort samt den rullgardin som inte dragits upp under senare delen av november (noll solljus) har medförde en trötthet som undertecknad sällan påverkas av men som sagt NU är jag mig själv igen.

Passade därför på att ta en löprunda, viken var oerhört välgörande och skön, innan jag kavlade upp ärmarna och satte igång med det arbete som väntade.



Har äntligen träffat min tredje mentorsstudent (den som ville välja mig redan innan hen kontaktat studievägledarna på campus) och mötet kändes fruktbart. Här finns mycket att arbeta med och min inspiration och motivation har tagit varandra i handen, de nickar gillande. En spännande resa inleds.

En annan ytterst tillfredställande "grej" har blivit av, mitt pass är hämtat hos polisen!!! Det tog inte alls över 11 veckor som de sa utan gick faktiskt fortare. Hurra!



Önskar dig en skön onsdag, årets sista novemberdag




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar