fredag 4 november 2022

Väldigt obekvämt och rätt opraktiskt.


Ibland undrar jag om det enbart är jag som lyckas???

Alltså ... skulle träna före lunch, var något sen och drog på mig tightsen. Kändes konstigt, som om de var bakochfram!? Hmn. Klädde av mig, vände byxan och drog på den. Kändes fortfarande konstigt?



Orkade inte undersöka problemet utan gick iväg. Passet hann knappt börja innan jag konstaterade att NU var byxan bakochfram. Trosorna under drogs neråt det kändes som hela bakdelen gled. Fick ta tag och dra allt på plats, en, två eller tre gånger. När svetten trängde igenom la sig tyget mot kroppen och problemet försvann.



Hur är det möjligt att lyckas med detta? Ta på byxan bakochfram och sen genomföra en timmes svettig träning. Säg det? Det var första gången och förhoppningsvis sista. Rekommenderas inte. Väldigt obekvämt och rätt opraktiskt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar