fredag 11 augusti 2023

Det går bra nu? Eller ...



I skrivande stund vet jag inte om skratt, tårar, skrik, svordomar eller djupa suckar gör någon skillnad? När vi hamnar mitt emellan och tror att vi gjort alla rätt men får veta att så är det inte alls, då är det lätt att luften går ur ...

För många kockar trasslar in sig i varandra och soppan blir inte alls vad den borde vara. Enkla led utan mellanhänder fungerar bäst. I min status så är stunden ett enda trassel och jag vägrar ge upp förrän allt löst sig.



Mejl, telefonsamtal samt frågetecken ... nya mejl, nya samtal och ännu fler frågetecken. Få svar, tyvärr. Jag har gjort min del vilket innebär betalning men kvitto på det? Nej. Summorna är dragna men flyter antagligen runt i cyberspace och innan ansvariga placerat dessa på rätt ställe så kommer jag att sväva i ovisshet.

Gillar inte detta.

Just nu är min uppgift att vänta men det är svårt eftersom undertecknad vill bli klar, få bocka av och gå vidare. Släppa frustrationen ...



PS. Allt löste sig. DS




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar