söndag 13 augusti 2023

Jaha ja ...



NU börjar den, arbetsveckan. Semester = slut. Just idag är jag dock ledig och kan göra vad som faller mig in, typ ta en morgonlöptur och därefter ett dopp i poolen, innan jag väljer att göra vad jag nu väljer ...

Egentligen startade höstens aktiviteter redan igår (söndag) med en halv utbildningsdag. Kändes helt okey då det regnade ute. På med stövlar och regnrock samt en ryggsäck med paraply. För att slippa bli alltför blöt så skjutsade mannen in mig.

Riktigt trevligt att möta kollegor efter sommaruppehållet och få in put vad gäller ny kunskap. Att senare promenera hem gick som en dans, ett lätt duggregn föll och lagom till lunch öppnade jag ytterdörren.



Hann strukturera om i tvättstugans förvaringssektion under tiden som mannen gick igenom ett par flyttlådor med "gammal" elektronik. Så (på eftermiddagen) tittade solen fram: jippi!!!

Ut på altanen med yogamattan för att väcka den egna yogapraktiken till liv (har knappt yogat under min semester och nu ska jag snart börja undervisa igen ... oops). Lite lek med gym rockringen och ett eftermiddagsdopp i poolen. Ljuvligt!

Tänk att solen fortfarande finns och faktiskt valde att värma. Det sägs att både den och högre temperaturer planerar att trycka undan regnet denna vecka. Hoppas, hoppas, hoppas!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar