måndag 6 augusti 2018

Från 0 till 250


Mjukstart efter semestern? Skulle inte tro det. Snarare inkastad med huvudet först, in i halva reapris cirkusen.

Människor tappar både vett och sans. Kläder som nyss behandlats varsamt slängs i högar, de lämnas ut och in. Har vi tur så sitter plaggen på en galge, om inte så återfinns de på golvet.


Tur för mig att jag var utvilad och glad, redo att ge mig in i ormgropen. Torr i munnen och med spänningshuvudvärk lämnade jag jobbet betydligt senare än vad som var tänkt. Idag lär det bli repris, ja typ hela veckan antas gå i samma tecken.

Borde byta arbete. Jag tror ju egentligen inte på konsumtion i alla fall inte av den typen som jag är mitt uppe i just nu. Så om du som läser detta har ett jobberbjudande till mig, hör av dig! ;)

Hej svejs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar