söndag 26 augusti 2018

Rakt ut i cyberspace


Känslan när du skrivit hela blogginlägget klart, ett feltryck och allt försvinner  :(
Gick inte ens att ångra och plocka tillbaka texten med kortkommandon ...

Blir så trött och rätt frustrerad.

Hela sidan har fått spunk, inställningarna gör sina egna val på min lap top och jag fattar ingenting? Antagligen är det jag själv som lyckats komma åt någon knapp. Ungefär som när små barn fingrar på tekniska prylar och du inte har en aning hur de lyckades. Vår astronaut var en mästare på det när han var mellan ett och två år ...

Det blogginlägg om yin yoga som jag precis slutfört försvann ut i cyberspace. Motivationen att återskapa var noll så idag får detta vara "good enough".

Har haft min lap top på laddning över natten. Nu hoppas jag kunna hämta den rätta sidan då jag skriver inlägg (använder min IPad just nu).

Önskar dig en bra dag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar