söndag 19 augusti 2018

Små tydliga knak hörs i vissa lägen


Efter helgjobb kombinerad med trädgårdsarbete (innan jobb) så talar min kropp om för mig att den är trött och det kanske inte är så konstigt.

Jag har arbetat fysiskt på tomten (i dagarna två) och därefter stylat och hängt entréplan i butiken. Burit, lyft, släpat ... det tar självklart ut sitt pris.


Ländryggen är trött men inte på grund av hårt arbete, snarare av fel skoval. Så jag säger till mig själv som jag bäddar får jag ligga! Behöver köpa nya skor.

Spikmatta och soffläge. Rotationer och twister. Små tydliga "knak" hörs i vissa lägen och kroppen säger YES!!!

Butiken och trädgården är snygga (för tillfället) så nu tar jag timeout och chillar tills dess att det är dags att fortsätta ... never ending story.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar