torsdag 21 februari 2019

En klar favorit


Fredag, den underbart härliga veckodag som inleder helgen. En klar favorit, allra helst nu när jag kan njuta mer av den.

Inga sena arbetspass (var och varannan kväll). Slipper stänga butiken och jobba flera helger i månaden. En skön och välförtjänt känsla.

Visst har jag klasser kvällstid men det går inte att jämföra med hur mitt schema sett ut de senaste åren. Därför njuter jag extra mycket just nu!


Ingenting är för evigt och vad som väntar runt hörnet lär visa sig så i mina ögon är det smartast att ta tillfället i akt och bara vara tacksam.

Sent i eftermiddag innan stor räkmacka och ett glas vin så är det dags för en annan favorit, aerial yoga. Få flyga i gunga och suga åt mig ny kunskap. Testa mina gränser tillsammans med likasinnade och min braiga lärare. Jippi!!!

Ha en alldeles magisk fredag hur den än ser ut!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar