fredag 8 februari 2019

Jag ÄR vaken, det händer på riktigt


Så är min dröm ett faktum, jag får flyga! Efter en lång väntan är vi igång och jag njuter. Nyper mig i armen och inser att detta händer på riktigt.

Jag som hela tiden hamnar i en rookie roll, testar mig fram precis som om jag vore ett barn. Leker mig till kunskap. Äntligen!!!


När jag tänker tillbaka på den uppsats jag lämnade in till min yogalärare i slutet av vår utbildning så inser jag att SNART är alla drömmar och mål som jag hade då förverkligade eller åtminstone en bra bit på väg. 🤗 Ribban flyttas högre och riktningen kanske ändras men visionen finns kvar.


Det jag vet är att ALLT är möjligt om jag kämpar. Det kanske inte blir som jag tänkt men det gör ingenting.

Så nu från och med igår kommer jag att flyga varje fredag en eller två timmar. Underbart! Lära mig yoga i viktlöst tillstånd. Utmana kroppen och huvudet. Lära mig nytt. Se världen från ett annat perspektiv.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar