tisdag 19 februari 2019

Kan det vara så att jag "flow surfar"?


Just NU känns livet spännande, som om jag har flow. Ett härligt pirrande sprider sig i kroppen och fyller mig med energi.

Kanske öppnas nya dörrar? Det verkar faktiskt så 🤗🙏 vilket är oerhört inspirerande!

Mycket pekar på att fler entréer erbjuds och att jag kan välja att använda sidoingång eller bakdörr om pusselbitarna passar?


Tänker att mycket hänger på mig, att jag fullt ut lyckas sälja in mitt varumärke, det vill säga mig själv och det jag har att erbjuda och bidra med.

Som den rookie jag är känner jag mig ödmjuk inför uppgiften. Har sååå mycket att lära och min utvecklingspotential är stor. Ett steg i taget, utvärdera med jämna mellanrum och hela tiden checka av med magkänslan, det är den strategi jag tänker följa.

Kanske är detta början på ett tillägg? Kanske är detta början på mitt fortsatta yrkesliv? Oavsett så går jag omkring med ett leende på läpparna. Allt blir som det blir, som det är tänkt och skiter sig "detta" så dyker nya möjligheter upp.

Puss & kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar