söndag 25 oktober 2020

Pumkin face?

Funderade länge på hur jag skulle designa årets pumpa? Ett traditionellt ansikte var inget som lockade. Under åren så har det blivit glada, läskiga, traditionella och mer utflippade, i år insåg jag att undertecknad drabbats av idétorka.

Men som det ofta är med mig så kom svaret när jag väl beslöt mig för att kavla upp ärmarna. 

Under inspektion av Audrey och Stanley så skapade jag en katt. Brydde mig inte om att skära ut något lock för att underlätta urgröpningen och det visade sig fungera, tror till och med att det var smart rent konstruktionsmässigt.


Årets pumpa 2020

(utan belysning dvs ljus)


 
Bjussar dessutom på tre pumpor som skurits under de år jag bloggat:
Vem vet de kanske kan ge dig inspiration???




Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar