torsdag 20 maj 2021

Bakom ratten


Dags för äventyr. Min alldeles egna roadtrip. Har packat matsäck, laddat med musik och podavsnitt samt lovat mig själv att ha koll på farthållaren (sist hamnade jag på bild och fick en fortkörningsbot hemskickad). 

Gps:en är inkopplad plus programmerad  (tack mannen) och telefonen fulladdad. Lets do this!

Ett antal timmar med mig själv (trevligt 😀) som kan bli fler eller färre. Vem vet ifall jag skulle komma på villovägar (vilket jag inte borde ... men OM)? Med andra ord så har jag en intressant dag framför mig.



Väl framme väntar Pettson med sin husse och matte, det vill säga Astronauten och hans flickvän. Pettson är deras kattunge och det ska bli roligt att få hänga med en pälsboll som inte är rädd. En kattunge full av bus och tillit. Tänk att få klappa och gosa så som det oftast är möjligt när katten växer upp i en trygg och kärleksfull miljö. Villkorslöst kel, ingredienser som jag emellanåt kan sakna när det gäller Audrey (och Stanley).

Ska sova över hos Astronauten och sen hämta upp Lejonkungen med "bohag" innan hemfärd. Den färden är nummer två i min roadtrip och en mysdag då jag har sällskap.



Lämnar laptop min hemma vilket innebär att morgondagens blogginlägg ställs in. På söndag får du veta hur allt gick haha.


Ha det bra så länge!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar