onsdag 25 augusti 2021

När något jag inte trodde på faktiskt blev av ...

Så blev den av den familjära yogaklassen på en regnvåt altan! Lejonkungen och hans vänner lånade mattor och klädde sig i träningskläder klockan nio i går på morgonen! 

Häftigt, framför allt att se den yngre sonen entusiastiskt "hänga på"  sina polare (vilka brukar yoga online).

Själv ställde jag om från svenska till engelska och improviserade ihop en klass som skulle passa de olika nivåerna; nybörjare - mer etablerad yogi. Är inte van att undervisa på engelska, har enbart gjort detta vid ett fåtal tillfällen så undertecknad kände sig ringrostig men klassen flöt på bra. Efteråt tackade samtliga med något som kändes äkta och från hjärtat. 

Enkelheten, den nästan torra altanen (efter nattens regn), den fräscha morgonluften och den positiva energin att få praktisera utomhus med sköna människor gav mina elever mersmak för efteråt hoppades de hinna yoga fler gånger med mig (innan det är dags för dem att resa vidare). 

Jag är full av ödmjuk tacksamhet, för att något som jag inte trodde skulle bli av faktiskt blev det, över att DE inte jag föreslog aktiviteten OCH att samtliga sa sig må sååå bra efteråt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar