tisdag 24 augusti 2021

"Vilken dag kan vi göra yoga med dig?" undrar sonen med polare och jag tänker "Händer detta, på riktigt?"

Hemma hos oss är det liv och rörelse, Lejonkungen har besök av sina närmaste vänner från studierna i London, hans roomies. Turerna har varit många hur mycket vi över huvudtaget skulle se trion, först självklart, senare att de planerade att helt sköta sig själva och nu någonting mitt emellan.

Jag som älskar dessa sociala möten, oavsett om de är flyktiga och korta njuter och när människorna som dyker upp och in i vårt liv dessutom är supergulliga och väldigt trevliga så är det en ren fröjd att få umgås. 

Har dessutom blivit boostad med att de vill att jag ska hålla yogaklass för dem!? (Hade inte räknat med att detta förfrågan skulle vara "på riktigt") 

Trion har fullspikat schema, precis som jag (nu när höstterminen kickat igång) men det finns luckor att fylla och om inte så går vissa moment att planera om. En middag här, en fika där, skjutsa eller hämta gänget, spela ett brädspel eller "bara hänga och prata".

Kanske inte konstigt att jag somnade ovaggad när undertecknad klickade igång den livesända yoganidra klassen jag bokat ... haha 😂



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar