onsdag 13 oktober 2021

Det avfyrade smattret

Det här att spela in live kan vara riktigt spännande! Eller kanske inte? Hur som så blir det som det blir och går inte att vare sig göra om eller redigera.

Den här hösten har jag enbart en eller möjligtvis två yogaklasser som filmas och sänds i realtid. Klasserna ligger därefter kvar på medlemssidan i en månad innan den försvinner spårlöst.

Under en klass kan mycket hända, vilket det emellanåt gör men när den avslutats är allt över och livet går vidare. Spelar du däremot in så finns materialet kvar ...

I tisdagsmorse bjöd jag frikostigt på mig själv, faktiskt mer än planerat. Mitt i ett flöde när jag gjorde en större helkroppsrotation så avfyrade tarmen ett svagt smatter av pruttar, ljudliga men utan lukt. Oops! Vad kunde jag göra annat än skratta till och säga förlåt?

Vi upprepade samma flöde ett par gånger och det var som om min kropp behövde göra sig av med överskott av luft för nästa gång i samma sekvens så smattrade det till igen!

Helt ärligt så vet jag inte ifall någon ens uppfattade gaserna? Under en yogaklass så är detta något som kan inträffa men som ytterst sällan händer mig ... utom just i tisdagsmorse mitt under min "live sända" klass.

Shit happens!  😂😂😂haha 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar