fredag 8 oktober 2021

När det kliar i fingrarna

Jag behöver ett privat projekt! Typ nu. Något att gå all in i, som är kreativt och kanske utanför boxen. Ett arbete att sätta tänderna i ... tillsammans med mannen (fast han vet inget ... ännu), för undertecknad vill  samarbeta.  Detta betyder inte att vi behöver göra allt samtidigt (eftersom jag inte vill lägga varken press eller stress på min älskling) mer att projektet kan delas upp så att var och en fixar då den har tid.

Ett hemmaprojekt, vad det nu skulle kunna vara och/eller innebära?

Igår i höstsolen plockade vi undan loungemöbeln samt matgruppen för vinterförvaring. Fortfarande finns en liten grupp att landa i (om behov uppstår) men att i god tid städa undan det som inte är säsongsbetonat kändes skönt. Hann även ta hand om de växter som behövde klippas ner. Visst var detta ett hemmaprojekt men inte den sort jag längtar efter.

Idag ska löv krattas och fallfrukt plockas, även detta är något för mig och mannen att göra tillsammans men som jag skrev nyss inte det privata projekt som min kreativitet längtar efter. 

Ska vi måla, planera, skapa??? Säg det ... det kliar i mina fingrar. 


Fortsättning följer (eventuellt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar