fredag 3 februari 2023

Kvarglömd och tvärförbannad




Hittade ett inlägg på Facebook, det dök upp i mitt flöde. Du vet ibland så tycker Facebook att vi ska dela gamla minnen ännu en gång. Oftast scrollar jag förbi men denna gång tänkte jag att inlägget kunde bli stoff till min blogg.




"Men alltså ... letade sport-bh innan bikramklassen (hot yoga), ville använda en favorit men kunde inte finna den någonstans inte ens i tvättkorgen. Efter klassen däremot flinade den åt mig, äckligt stinkande, när jag öppnade plastpåsen i träningsväskan för att lägga ned de genomsvettiga träningskläderna. Kvarglömd och tvärförbannad ... skärpning Mia!

Trots mitt ofräscha fynd så hade jag mer tur än en av de andra yogisarna, efter dusch så upptäckte hon att både strumpor och leggings var totalt veck!?? Vem snor andras kläder? Någon måste fått med sig dubbelt. Kul att stå i stringtrosor och linne i februari månad ... NOT!

Jag lyckades hitta lite kvarglömt så att tjejen kunde ta sig hem. Slutet gott, allting gott!?"



Puss & kram







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar