söndag 26 februari 2023

Så vänder vi på bladet


Välkommen måndag. En ny vecka inleds. Februari ska avslutas och mars på börjas. Spännande.

Har packat ryggsäcken med te i termos, en stor grön smoothie, kokta ägg och dubbelmacka med skinka och ost. Idag finns ingen chans till varm lunch. Jag börjar i ottan och vi är två som har tentamensvärds uppdrag denna måndag, vilket innebär att ingen av oss kan lämna salen.



Förberedde igår (inte teet). När jag stiger upp i ottan vill undertecknad att allt ska gå så smidigt som möjligt. Lägger därför fram kläder och vad som behövs för jobb. Plockar lunchen ur kylskåpet (när jag vaknat) och fixar te i samband med frukost. 

Finns tid att ta det lugnt. Hinner läsa tidningen, mata katterna, rensa deras låda och pussa på mannen innan jag lämnar hemmet. Ingen stress, det gillas.

Önskar dig en skön start på denna nya vecka.



... och JA jag mår bra!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar