torsdag 14 juni 2018

Ett litet knapptryck kan innebära en bloggs liv eller död


Under två veckors tid funderade jag på ifall jag skulle lägga ned min blogg? Plötsligt hade min läsekrets minskat med typ 80% och jag fattade ingenting???

Värme och maj månad. Fullbokade kalendrar. Kunde absolut vara en förklaring.

Bloggen kändes död, inga kommentarer eller på något vis indikation på att en endaste människa var intresserad. Konstigt? Hade alla människor ledsnat på mig samtidigt?


Så i början på denna vecka beslöt jag att ta mig en koll på mina Facebook inställningar. De flesta som läser gör det den vägen, det är något jag lärt mig.

Av någon anledning hade jag vid något tillfälle ställt in alla mina inlägg så att enbart jag själv kan läsa dessa!!! Där var alltså svaret. Jag ändrade tillbaka och vips fick jag kontakt igen.

Ett litet knapptryck kan innebära en bloggs liv eller död ...

Har beslutat att min får leva ytterligare ett tag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar