söndag 10 juni 2018

Yes, jag gjorde det!!!


Är stolt, lycklig, tacksam och oerhört glad över att ha rott i land denna intensiva termin och nu kan titulera mig YOGALÄRARE.

De många bollarna jag haft i luften har under stort fokus hållit sig i min sfär och återkommit så jag kunnat samla ihop dem: jobbet, flytten, Hera Hub och yogalärarutbildningen. I torsdags klarade jag av Anatomitentan och igår fick vi våra diplom.


En vår fylld av plugg, packande och underbara människor. Jag har fått nya vänner för livet och vår resa har enbart börjat.

Vill landa i nuet och njuta. Klappa mig själv på axeln för att jag klarat att rodda mitt spretande liv. En ny era börjar nu. Mycket kan bli annorlunda om jag vill, allt handlar om vad jag själv väljer att göra.

Att våga lita på min egen förmåga, att jag är good enough är mindre lätt vissa dagar och lättare andra.  Jag tar ett steg i taget så får jag se vart de leder.

Må gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar