fredag 22 juni 2018

Solmogna smultron och blommor i håret


Midsommardagens morgon bjuder på vänligare väder. Fortfarande inte varmt men regnet försvann under gårdagen och emellanåt tittar solen fram. Det blåser men stormvindarna är borta och strax är det dags för mig att ta med mattan ut och utöva min egen yoga praktik.

Låta morgonen fylla mig med massor av ny energi.


Idag ska jag ta itu med heminredning, tömma några lådor och försöka få ytterligare pusselbitar att falla på plats. Ett steg i taget. Kaoset har försvunnit men än är det mycket kvar att göra.

Innan dagens aktiviteter ska jag gå ut i trädgården för att leta röda mumsiga smultron. Stoppa dessa söta och solmogna delikatesser rätt in i munnen och njuta.

Önskar dig en fortsatt skön midsommar helg!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar