söndag 17 juni 2018

Tisdag kväll, kom och yoga med mig!?!


Jag har haft en tanke och en plan i en månad men ännu inte lyckats göra slag i saken.

Mitt emot vårt hem ligger en allmänning, en gräsyta som sällan används. Vissa kvällar samlas hundägare och tränar agility, någon annan gång är det studenter som spelar brännboll men annars är det mest en grön matta som väntar på att något ska hända.

När vi fick husnycklarna av de förra ägarna så frågade jag vem som behöver kontaktas ifall jag skulle vilja köra öppna sommaryoga klasser? Ingen, svarade de, det är bara att yoga.


Perfekt tänkte jag och sen hände ingenting ... för att JAG inte gjorde något MEN nu är det hög tid. På tisdag kväll tänker jag säga välkommen till de som vill yoga med mig kl 18.
Plats: gräsmattan/allmänningen vid Herman Flodkvist väg i Ultuna, bakom rondellen (nära gamla SVA = Statens veterinärmedicinska anstalt). Om du har lust och tid så kom! Jag tar min matta med mig ut strax före kl 18, typ kvart i.

Välkommen!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar