tisdag 5 juni 2018

Om en dag ...


Nu drar det ihop sig, om en dag inleds vår sista utbildnings weekend på Everyday yoga school ... med anatomitenta ...

Jag längtar samtidigt som jag "bävar".

Det är nu det kommer att avgöras ifall jag pluggat rätt, ifall mina kunskaper är tillräckliga för att bli godkänd.


Min tid är noga planerad, fullt fokus där jag behöver vara och i pauser pluggas det. Just nu förmår jag inte mer och får lita på min magkänsla. Allt kommer att bli bra. Har jag gjort mitt bästa så hoppas jag att det är "good enough", att det räcker.

Det är under dagar som dessa som en "mammas hjärta" svämmar över (av kärlek) då astronauten tar över köket och bjuder på middag i dagarna. Omtanke och vilja att hjälpa till styr och jag sätter mig tacksam vid dukat bord.

För min del är det full fokus på anatomin!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar