lördag 19 juni 2021

Inte ens här kan jag vara som de flesta andra ...

Glider ur fickan. Duns. Åker kana nerför klädhögen och slår i golvet. Duns. Det krackelerar och  sprickorna växer. 

Nu hotas jag av vetskapen att nästa gång så kanske glaset går i tusen bitar ...

Inte ens här kan jag vara som de flesta andra! Det är som om undertecknad är bakvänd. Utan fodral är min iPhone känslig (såklart) och i skrivande stund har jag tappat den fler än en gång i golvet.

Inte alls konstigt med sprickorna som blir djupare och djupare.


Vad som är annorlunda är att min skärm är intakt medan hela baksidan hotar att kasta in handsken. Hittills har vi överlevt men knappast så länge till. Telefonen behöver lämnas in och få nytt glas ... på baksidan. 

Varför sitter det glas där? Behövs det verkligen? 

Skynda, skynda, säger mobilen och jag lovar. Dessutom ska ett fodral införskaffas!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar