onsdag 9 juni 2021

Ja ... det ÄR sant

Det är nu både officiellt och på riktigt, jag äger en selfiepinne?! Trodde aldrig att den dagen skulle komma. Har inte riktigt förstått vitsen men nu blev det som det blev.

Det var mannen (!!!) som uppmärksammade mig och sen skickade en länk, det var även han som beställde och senare åkte för att lösa ut det lilla paketet.

I ärlighetens namn ska erkännas att det är stativet och inte själva "pinnen" som jag vill åt. Något att fästa mobilen i så att jag kan filma yogaklasser. Hittills har jag använt all min kreativitet för att hitta lösningar och det har oftast fungerat riktigt bra med några undantag. För vem kan garantera att mobilen håller upprätt läge, framför allt om den placeras i gräset eller på ytor där den kan glida alternativt välta.

Ett litet stativ har hittat hem till oss, ännu oanvänt men troligtvis inte så länge till. Nästa steg är mick men som sagt ett steg i taget. (Hittills har jag klarat av schyst ljudkvalitet eftersom min telefon är ganska ny.)

Till att börja med bekantar jag mig med min "selfiepinne"haha,  det vill säga det efterlängtade stativet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar