fredag 7 januari 2022

Finns inga rätt och fel, enbart olika varianter

                                        


Jag gör inte alltid som alla andra. Fråga mig inte varför, jag bara gör ...

Mannen tycker att jag har ett lustigt sätt att ta av mina jeans. Jag står nämligen sällan rakt uppochned och drar av mig byxorna (framför allt om jag är hemma och står framför sovrumsgarderoben).


Hur gör jag då?

Jo jag lägger mig på rygg på sängen. Knäpper upp jeansen, lyfter på rumpan och drar ner byxorna. Sen lyfter jag benen rakt upp i luften och ålar mig ur resten det vill säga byxbenen. Upp och stå. Klar!

Mannen skakar på huvudet, tycker att det finns enklare sätt, mer "normala". Kanske?

Jag kan ta av mig byxor stående också, inga problem ... är bara så att jag utvecklat en rutin just i sovrummet. Sån är jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar