fredag 14 januari 2022

På date med son


Fick en julklapp (ja, eller egentligen fick jag ganska många) och igår kväll var det dags att kvittera ut den. Lejonkungen bjöd mig på en av de bästa restaurangerna i vår stad, ett ställe jag aldrig ätit på men gärna velat. Vi kan skylla på pandemin ...

Döm om min förvåning när den yngre sonen fixat en lyxig helkväll för sig själv och sin mamma!

Ta inte bilen, utan be om skjuts eller åk buss, det var strikta instruktioner, detta för att han förutom 4-5 rätters menyn även beställt ett dryckespaket. Mannen löste transporten genom att skjutsa in mig till restaurangen och unnande sig samtidigt en god pizza.

Kommer inte att skriva utförliga detaljer vare sig om mat, dryck eller samtal annat än att allt var magiskt!

När jag senare promenerade hem i natten så tänkte jag att detta verkligen varit en av de bästa gåvor jag kunnat få! (Nödvändigtvis inte så dyr ... ) Att få egen tid och hänga med ett eller båda sina barn för att de vill är värt precis allt för mig.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar