lördag 23 april 2016

Börja från början igen och gör rätt

Blev inte riktigt rätt ... men å andra sidan inte fel heller, bara avigt och krångligare.


Vad är det nu då? Har jag strulat till det? Ja eller som sagt egentligen inte. Glömde enbart bort att studera ALLA detaljer.

Pratade med min kompis som har lägenhet på den ort i vilken jag bokat hotell. Hon kände inte till stället? Då började ana oråd och kollade upp hotellet lite mer ordentligt. Det ligger 4,1 km utanför vilket i och för sig inte är hela världen men samtidigt krånglar till närhets principen en del.

Så idag har jag fått tips om att kolla inne i deras by ytterligare en gång. Det ska gå att få ned priset säger min kompis. Hoppas det för de sökningar jag gjort så har hotellpriserna varit de dubbla!


Börja om och gör rätt ...

Jag ska jobba idag så det finns inte hur mycket tid som helst men så fort jag skrivit klart detta blogginlägg så kör jag igång. Jag lovar. Håll tummarna att min önskade semestervecka går i lås utan att det blir hutlöst dyrt.


Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar