torsdag 21 april 2016

Vad unnar du dig?


En förmiddag i fåfängans syndiga varande, det kan gott var och en av oss unna sig emellanåt. Går att göra på olika sätt beroende vem man är!


Efter att ha mediterat, yogat och handlat mat så promenerade jag iväg till min egoboost. En gång i månaden får jag ligga stilla på en brits och det enda som krävs är att jag blundar. Ett kärt återseende under en och en halv timmes avslappning samt mysigt snack med min fina "vän" för faktiskt har vi hittat en helt egen relation. Terapisamtal kan vi nästan kalla det och vem som hamnar i terapeutrollen hör inte hit.



Vi snackar fransförlängning. För ett par år sedan trodde jag nog aldrig att jag skulle fastna för just detta men med facit i handen och med tanke på hur lat jag är så passar detta mig som handen i handsken. Behöver inte mascara längre (typ det enda smink jag tidigare använde). Stor kam och tandborste är mina morgonrutiner samt en hårsnodd eller en större hårklämma.


Så nu är jag redo både för jobb och New York!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar