tisdag 26 april 2016

Nedräkningen har inletts

Väskorna står i hallen, ännu opackade men som en påminnelse att snart är det dags. Jag längtar! Mannen längtar ... sonen längtar (den sistnämnde efter egen lägenhet).


Men inget gott som inte har något ont med sig ... Ja, jag vet att ordspråket är tvärtom, det är bara det att just idag passar det att vändas på, för oss.

Mannen är hemma, sjuk och min mage är utslagen. Suck. Stresspåslag i kroppen på grund av oregelbundna matintag, för mycket kaffe och semesterplaner som spökat i skallen. Jag äter en dos magtabletter för att få lugn och ro i tarmarna, med andra ord så kommer allt att bli bra!

Kanske jag börjar packa ikväll? Kanske inte.


Prio ett just nu är att få balans och harmoni i kroppen, en utmaning med mitt schema för denna vecka men som sagt allt är möjligt.

Fyra dagar kvar innan avfärd. Samma dag som hela eller halva innerstan ska spärras av på grund av Valborgsfirande! Vi som bor mitt i city bör trots allt hinna iväg, vi pyser efter klockan sex på morgonen.

Så nedräkningen har påbörjats och väskorna står i hallen, ännu  opackade.


Chao!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar