lördag 7 maj 2016

Borta bra men hemma bäst


Så har vi landat på svensk mark utan några som helst problem. Solglasögonen som aldrig packats upp kom till användning när vi steg ut i sommarmorgonen.

Tänk att man ska behöva åka hem till Sverige för att få sol och värme! Hitta tillbaka till jämn temperatur och få tina upp. Jag har redan bokat in mig på vår balkong för att ladda batterierna.

Att flyga på natten (som egentligen inte ens var natt utan sen kväll) är svårt, jag kan väldigt sällan sova under en flygtur oavsett hur trött jag är. Borde väl gjort som mannen och lagt mig när vi kom hem men ...

Nu blir det som det blir, ska försöka hålla till kvällen.


För första gången har jag mediterat på balkongen till fågelkvitter och motorljud. Skönt att sitta ute och känna vinden i håret och solen mot kroppen.

Borta bra men hemma bäst!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar