tisdag 10 maj 2016

Mission impossible or not?

Uppdrag: hitta bylsig, fladdrig klänning med mycket tyg i min garderob. Är det överhuvudtaget möjligt??? Jag äger visserligen många klänningar men inte så många röda och framför allt inga med mycket tyg!

Det ordnar sig eftersom jag är bra på problemlösning, ska bara klura lite. Massera skalpen och försöka lägga någon form av pussel och kläcka en idé som fungerar.


Vad är det nu som ska hända? Tja, det berättar jag senare, säger enbart att det är ett par hattar, jag och så en klänning (ska vaskas fram) som ska ut på äventyr. Undertecknad kommer att få kliva ur sin comfortzoon ...

Har ett par dagar på mig för förberedelser, välja vilka hattar jag vill ta med samt lösa mitt uppdrag.

Det blir som det blir och jag ska göra mitt bästa för ett lekfullt äventyr säger jag aldrig nej till!


Ha det bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar