tisdag 17 maj 2016

Den som väntar och letar, finner ... till slut


Så blir det äntligen dags att inviga mina nya träningsskor! Aerobicsskor vilka i stort sett enbart Sverige säljer.

Om jag vetat innan vi åkte över till New York, att det amerikanska märke jag önskar inte ens tillverkar de skor jag helst vill ha ... i min storlek, så hade jag bytt upp mig för över en månad sedan.
Men som sagt, tack Sverige för de skor som har näst bäst i test och faktiskt finns till mig (storlek 36).


Efter torsdagens genomkörare så hoppas jag att kroppen är på banan och att jag slipper stoppa i mig druvsocker a' la första hjälpen. Har laddat i väskan men det är nödproviant och får enbart användas för att undvika kollaps.

Jag litar på min egen kapacitet, lite jävlar anamma och mina nya snygga blå träningskor.


Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar