torsdag 13 juni 2019

Hur långt har jag kommit? Halvvägs?


Japp nu är det många bollar i luften som gäller, jag har klivit på tåget så jag kan rodda och fixa allt inför Astronautens stora examensmottagning.

Tårtor (typ) check
Inköp av engångsartiklar, check
Systemet, check
ICA, check, check men inte klar
Bäddat rent åt nattgäster, check
Städat toalett, check
Skrivit listor, check
Skrivit fler och nya listor, check

Kan fortsätta men det blir enbart tjatigt så jag slutar. Mannen har egna listor. Eller vi har samma men valt att dela så jämnlikt det går. Har så här långt kommit halvvägs vad gäller allt fix.


Det bästa med allt är att få hänga med min ena syster och hennes familj! Att de ska stanna i flera dagar och att syrran redan kommit!!!

Intensivt och alldeles underbart. Vi har så mycket att ta igen sedan sist vi sågs vilket tyvärr är ett tag sedan eftersom livet.nu "stökade till det mesta".

Så pax för att hänga med syrran och ett av mina syskonbarn hela dagen idag!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar