fredag 21 juni 2019

Midsommardagen


Idag är det dags att börja förbereda mig inför morgondagens resa till Göteborg och min veckolånga Fördjupningsutbildning för yogalärare, det innebär bland annat att läsa ut böcker samt att göra en uppgift (vilken blivit lite bortglömd). Och packa. Viker förmiddagen åt detta så att återstoden av dagen kvällen kan tillbringas med familjen.


Gårdagen (Midsommarafton) firades traditionsenligt hos brorsan ute på landet. Soligt och BLÅSIGT men som alltid trevligt.  Idag blir det poolhäng och chill.

Tillbaka till min alldeles egna resa söderut. Ett nytt äventyr! Jag ska som sist bo hos Astronauten och hans roomie och därifrån hitta ut till den studio som kommer att vara min utbildningsbas. Är så taggad! Djupdyka i mig själv, kanske få nya insikter, kontakter och chansen att växa ännu lite till. Spännande. Mer om det en annan dag.

Önskar dig en skön Midsommardag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar